Obchodné pomienky

Prevádzkovateľ:

Dr. Horák s.r.o. 
Sídlo: Medená 19 , 811 02 Bratislava
Zastupuje: Ing. Pavol Maruščák

IČO: 31348068
DIČ: 2020298808
IČ DPH: SK2020298808

Bankové spojenie: Tatra Banka 
Číslo účtu: 2627740976 / 1100 
IBAN : SK1111000000002627740976 
SWIFT : TATRSKBX 
Address of bank: Tatra banka, a.s. Hodžovo námestie 3 P.O. Box 42 850 05 Bratislava 55 Slovakia 


Číslo účtu pre platby uskutočňujúce sa na území ČR
ČSOB : 239490080/0300, kurzom 1 EUR = 28 CZK 

Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava 1, oddiel Sro, vložka 4848/B.
Všetky objednávky a prípadné reklamácie vybavuje prevádzkovateľ. Všetky zásielky vám bude zasielať priamo prevádzkovateľ a tiež všetky reklamácie adresujte prosím na prevádzkovateľa.
 

1. OBCHODNÉ A DODACIE PODMIENKY

1.1. OBJEDNÁVANIE VSTUPENIEK NA PODUJATIA

Objednávky vstupeniek na jednotlivé podujatia sa realizujú prostredníctvom nákupného košíka. Na to, aby ste mohli nakupovať prostredníctvom nákupného košíka, je potrebné na konci vyplniť nákupný formulár. 

V prípade, že ste v databáze nenašli vstupenky, o ktoré máte záujem, kontaktujte nás prosím e-mailom na adrese objednavky@drhorak.sk a my Vám do 2 pracovných dní zistíme, či sme schopní a za akých podmienok dané vstupenky pre vás zabezpečiť. Tlač vstupeniek je online cez predajné systémy, ktorých sme prevádzkovateľmi : oeticket, ticketportal.sk/ cz, eventim, ticketmaster.cz, ticketlive.sk a predpredaj.sk

Vstupenky tlačíme zo systému až po pripísaní peňazí na náš BU!!!
V prípade, že nabehne úhrada a vstupenky na koncert danej kategórie sú už vypredané, ponúkneme vám vstupenky najlepšej kategórie, ktoré budú k dispozícií. Ak Vám náhradné vstupenky nebudú vyhovovať, peniaze vám obratom vrátime späť na váš BU. V prípade, že vstupenky na koncert sú úplne vypredané, obratom vraciame peniaze späť na účet klienta.
V prípade, že sa cena za vybrané podujatie zvýši, peniaze vám buď vrátime alebo máte možnosť daný rozdiel v cene doplatiť.

V predajných systémoch Eventim/Oeticket a Predpredaj je Dr. Horák zmluvne priamym predajným miestom, to znamená, že rezervácie alebo zaplatené rezervácie nevydávame.

Priama platba za vstupenky na našom predajnom mieste je možná formou platby v hotovosti. V prípade, ak si na predajnom mieste prajete za vstupenky platiť kartou, bude vám účtovaný 2% poplatok z ceny vstupenky, ktorý je pripočítaný k cene vstupenky, ďakujeme za pochopenie.

Už zakúpené vstupenky na koncerty, ktoré sa riadne konajú, nie je možné vrátiť. V prípade, že je koncert zrušený/presunutý na iný termín alebo miesto je vrátenie peňazí možné len na základe pokynu  usporiadateľa a to v čase na to usporiadateľom určenom. Podmienky vrátenia peňazí sa v týchto prípadoch môžu líšiť na základe predajných podmienok jednotlivých predajných portálov, ktorých predajným miestom sme a ktoré sme nútení dodržiavať, ďakujeme za pochopenie.

 

1.2. E–TICKET

E-ticket je metóda distribúcie vstupeniek výrazne uľahčujúca ich nákup prostredníctvom našej internetovej stránky. Dr. Horák umožňuje kúpu tohto typu vstupeniek pri koncertoch, ktorých je organizátorom. E-ticket si vytlačíte na kancelársky hárok A4 priamo na vašej tlačiarni. Na jeden hárok A4 pripadá jedna vstupenka. Pre tlač vstupeniek E-ticket je nutné, aby Vaša tlačiareň bola laserová a každá vytlačená vstupenka mala jasne čitateľný čiarový kód.

Vytlačená vstupenka musí obsahovať tieto náležitosti:
1.  názov podujatia, dátum podujatia, čas začiatku podujatia, miesto konania podujatia, cenu vstupenky a označenie zakúpeného miesta na podujatí
2. číslo predaja
3. v pravej časti úplný, jedinečný čiarový kód
4. označenie a daňové údaje usporiadateľa podujatia 

1.3. ZASIELANIE VSTUPENIEK

Vstupenky zasielame na základe vášho rozhodnutia buď poštou ako cenný list alebo prostredníctvom kuriéra. V oboch prípadoch vám pošleme mail o presnom dátume odoslania, aby ste vedeli, kedy môžete zásielku očakávať.

1.4. ÚHRADA OBJEDNANÝCH VSTUPENIEK

1.4.1. PLATBA CEZ TATRAPAY


Obsah vášho nákupného košíka s vybratými vstupenkami zaplatíte cez internet prostredníctvom služby TatraPay. Vstupenky expedujeme do 48 hodín od skompletizovania objednávky formou cenného listu. O približnej dodacej dobe vás budeme informovať mailom krátko po obdržaní objednávky. 
 

1.4.2. ÚHRADA PREVODNÝM PRÍKAZOM ALEBO KREDITNOU KARTOU

Po obdržaní vašej objednávky dostanete od nás informačný mail s údajmi potrebnými k úhrade (číslo účtu, konštantný a variabilný symbol a sumu). Vstupenky tlačíme až po pripísaní úhrady na náš účet a expedujeme do 48 hodín od skompletizovania objednávky formou cenného listu. 
Uhradiť vstupenky vopred môžete:

  • prevodom z vášho účtu

    Tatra Pay - platí len pre zákazníkov, ktorí majú účet v Tatra banke

    vkladom sumy na náš účet v najbližšej pobočke Tatra banky

1.4.3. OSOBNÉ PREVZATIE TOVARU

Po skompletizovaní Vašej objednávky obdržíte od nás informačný mail, kedy si môžete vstupenky prevziať v našej predajni Dr. Horák, Medená 19, 811 02 Bratislava počas otváracích hodín.

1.4.4. PLATBA CEZ CARDPAY

Platba za vstupenky objednané formou E-ticket sa uskutočňuje prostredníctvom platobného systému CardPay (platba cez virtuálny POS terminál Tatra banky). Môžete zaplatiť kartami VISA a EUROCARD/MASTERCARD. Použiť môžete uvedené karty vydané akoukoľvek bankovou inštitúciou.

1.5. ÚČTOVANIE EXPEDIČNÝCH POPLATKOV:

3.50€ pri objednávkach v rámci SR zaslaných Slovenskou poštou formou cenného listu 
8,00€ pri objednávkach v rámci SR zaslaných kuriérom 

Zaslanie cenného listu do zahraničia je spoplatnené podľa aktuálneho cenníka Slovenskej pošty, platného v okamihu odosielania zásielky pre konkrétnu krajinu.

2. VRÁTENIE TOVARU

Všetok tovar zakúpený v internetovom obchode www.drhorak.sk môžete bez udania dôvodu vrátiť do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru s výnimkou vstupeniek na podujatia, ktoré nie je možné vrátiť pokiaľ nebolo podujatie zrušené alebo preložené a bolo organizátorom povolené storno a vrátenie peňazí.

Dr. Horák je v prípade vstupeniek len sprostredkovateľom predaja a nenesie/nemôže niesť právnu zodpovednosť organizátora podujatia, ktorý jediný má právo na povolenie storna a vrátenia peňazí v prípade neuskutočnenia prípadne preloženia koncertu, ďakujeme za pochopenie. 

Odstúpiť od zmluvy je nutné preukázateľným spôsobom (písomne, e-mailom). Toto právo Vám vyplýva z § 12 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z.z.). Neskoršie odstúpenie od zmluvy už nie je možné. Tovar je nutné zaslať na adresu Dr. Horák spol. s r.o., Medená 19, 811 02 Bratislava. Prípadne doručiť osobne do našej predajne v Bratislave. Odporúčame tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám prosím, neposielajte dobierkou. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme vám poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa. V prípade, že bol tovar už zaplatený, peniaze vám vrátime najneskôr do 10 pracovných dní po obdržaní vrátenej zásielky na účet, z ktorého ste zaplatili, prípadne inou formou podľa vzájomnej dohody.

Od zmluvy nie je možné odstúpiť v nasledovných prípadoch:

  • tovar je mechanicky poškodený
  • audiovizuálne nosiče, audionosiče, videonosiče nie sú v pôvodnom balení (tovar bol rozbalený)
  • tovar bol objednaný špeciálne na objednávku (špeciálne tituly zo zahraničia)
  • ak to povaha výrobku neumožňuje (download)
  • vstupenky na podujatia nie je možné vrátiť, pokiaľ nebolo podujatie zrušené, alebo preložené a nebolo organizátorom povolené storno a vrátenie peňazí.

3. REKLAMAČNÝ PORIADOK

3.1. V prípade, ak zakúpený tovar obsahuje vady, je majiteľ zakúpeného tovaru povinný bez zbytočného odkladu po jeho obdržaní a zistení tejto vady u spoločnosti Dr. Horák spol. s r.o. reklamovať a to formou písomnej reklamácie na adresu Dr. Horák spol s r.o. , Medená 19, 811 02 Bratislava 

3.2. V prípade reklamácie (výrobná vada, nekompletný tovar) bude reklamácia vybavená ihneď po doručení náhradného tovaru dodávateľom zaslaním nového tovaru na adresu reklamujúceho, bez ďalších náhrad. V prípade, že z dôvodu vypredania daného tovaru nebude možné zaslať objednaný tovar do termínu, bude reklamujúcemu oznámený náhradný termín dodania alebo v plnej výške kompenzovaná hodnota reklamovaného tovaru, bez poštovných nákladov. 
 

Orgán dozoru:

Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27 
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa 
tel. č.: 02/ 58272 172-3; 02/58272 104 
fax č.: 02/ 58272 170
ba@soi.sk


Telefón : 02/5443 5667   |   Email : horak@drhorak.sk         
© 2019 Dr. Horák                                 objednavky@drhorak.sk