Obchodné pomienky
Prevádzkovateľ:
Dr. Horák s.r.o.
Sídlo: Medená 19 , 811 02 Bratislava
Zastupuje: Ing. Pavol Maruščák
IČO: 31348068
DIČ: 2020298808
IČ DPH: SK2020298808
Bankové spojenie: Tatra Banka
Číslo účtu: 2627740976 / 1100
IBAN : SK1111000000002627740976
SWIFT : TATRSKBX
Address of bank: Tatra banka, a.s. Hodžovo námestie 3 P.O. Box 42 850 05
Bratislava 55 Slovakia
Číslo účtu pre platby uskutočňujúce sa na území ČR
ČSOB : 239490080/0300, kurzom 1 EUR = 28 CZK
Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava 1, oddiel
Sro, vložka 4848/B.
Všetky objednávky a prípadné reklamácie vybavuje prevádzkovateľ. Všetky
zásielky vám bude zasielať priamo prevádzkovateľ a tiež všetky reklamácie
adresujte prosím na prevádzkovateľa.
1. OBCHODNÉ A DODACIE PODMIENKY
1.1. OBJEDNÁVANIE VSTUPENIEK NA PODUJATIA
Objednávky vstupeniek na jednotlivé podujatia
sa realizujú prostredníctvom nákupného košíka. Na to, aby ste mohli nakupovať
prostredníctvom nákupného košíka, je potrebné na konci vyplniť nákupný
formulár.
V prípade, že ste v databáze nenašli vstupenky, o ktoré máte záujem,
kontaktujte nás prosím e-mailom na adrese objednavky@drhorak.sk a my Vám
do 2 pracovných dní zistíme, či sme schopní a za akých podmienok dané vstupenky
pre vás zabezpečiť. Tlač vstupeniek je online cez predajné systémy, ktorých sme
prevádzkovateľmi : oeticket, ticketportal.sk/ cz, eventim, ticketmaster.cz, ticketlive.sk
a predpredaj.sk
Vstupenky tlačíme zo systému až po pripísaní peňazí na náš BU!!!
V prípade, že nabehne úhrada a vstupenky na koncert danej kategórie sú už
vypredané, ponúkneme vám vstupenky najlepšej kategórie, ktoré budú k
dispozícií. Ak Vám náhradné vstupenky nebudú vyhovovať, peniaze vám obratom vrátime
späť na váš BU. V prípade, že vstupenky na koncert sú úplne vypredané, obratom
vraciame peniaze späť na účet klienta.
V prípade, že sa cena za vybrané podujatie zvýši, peniaze vám buď vrátime alebo
máte možnosť daný rozdiel v cene doplatiť.
V predajných systémoch
Eventim/Oeticket a Predpredaj je Dr. Horák zmluvne priamym predajným
miestom, to znamená, že rezervácie alebo zaplatené rezervácie nevydávame.
Priama platba za vstupenky na našom
predajnom mieste je možná formou platby v hotovosti. V prípade, ak si
na predajnom mieste prajete za vstupenky platiť kartou, bude vám účtovaný 2%
poplatok z ceny vstupenky, ktorý je pripočítaný k cene vstupenky,
ďakujeme za pochopenie.
Už zakúpené vstupenky na koncerty, ktoré sa riadne konajú,
nie je možné vrátiť. V prípade, že je koncert zrušený/presunutý na iný
termín alebo miesto je vrátenie peňazí možné len na základe
pokynu usporiadateľa a to v čase na to usporiadateľom
určenom. Podmienky vrátenia peňazí sa v týchto prípadoch môžu líšiť na
základe predajných podmienok jednotlivých predajných portálov, ktorých
predajným miestom sme a ktoré sme nútení dodržiavať, ďakujeme za
pochopenie.
1.2. E–TICKET
E-ticket je metóda distribúcie vstupeniek výrazne uľahčujúca
ich nákup prostredníctvom našej internetovej stránky. Dr. Horák umožňuje kúpu
tohto typu vstupeniek pri koncertoch, ktorých je organizátorom. E-ticket si
vytlačíte na kancelársky hárok A4 priamo na vašej tlačiarni. Na jeden hárok A4
pripadá jedna vstupenka. Pre tlač vstupeniek E-ticket je nutné, aby Vaša
tlačiareň bola laserová a každá vytlačená vstupenka mala jasne čitateľný
čiarový kód.
Vytlačená vstupenka musí obsahovať
tieto náležitosti:
1. názov podujatia, dátum podujatia, čas začiatku podujatia, miesto
konania podujatia, cenu vstupenky a označenie zakúpeného miesta na podujatí
2. číslo predaja
3. v pravej časti úplný, jedinečný čiarový kód
4. označenie a daňové údaje usporiadateľa podujatia
1.3. ZASIELANIE VSTUPENIEK
Vstupenky zasielame na základe vášho rozhodnutia buď poštou ako cenný list alebo prostredníctvom kuriéra. V oboch prípadoch vám pošleme mail o presnom dátume odoslania, aby ste vedeli, kedy môžete zásielku očakávať.
1.4. ÚHRADA OBJEDNANÝCH VSTUPENIEK
1.4.1.
PLATBA CEZ TATRAPAY
Obsah vášho nákupného košíka s vybratými vstupenkami zaplatíte cez internet
prostredníctvom služby TatraPay. Vstupenky expedujeme do 48 hodín od
skompletizovania objednávky formou cenného listu. O približnej dodacej dobe vás
budeme informovať mailom krátko po obdržaní objednávky.
1.4.2.
ÚHRADA PREVODNÝM PRÍKAZOM ALEBO KREDITNOU KARTOU
Po obdržaní vašej objednávky
dostanete od nás informačný mail s údajmi potrebnými k úhrade (číslo účtu,
konštantný a variabilný symbol a sumu). Vstupenky tlačíme až po pripísaní
úhrady na náš účet a expedujeme do 48 hodín od skompletizovania objednávky
formou cenného listu.
Uhradiť vstupenky vopred môžete:
prevodom z vášho účtu
Tatra Pay - platí len pre zákazníkov, ktorí majú účet v Tatra banke
vkladom sumy na náš účet v najbližšej pobočke Tatra banky
1.4.3.
OSOBNÉ PREVZATIE TOVARU
Po skompletizovaní Vašej objednávky obdržíte od nás
informačný mail, kedy si môžete vstupenky prevziať v našej predajni Dr. Horák,
Medená 19, 811 02 Bratislava počas otváracích hodín.
1.4.4.
PLATBA CEZ CARDPAY
Platba za vstupenky objednané formou E-ticket sa uskutočňuje
prostredníctvom platobného systému CardPay (platba cez virtuálny POS terminál
Tatra banky). Môžete zaplatiť kartami VISA a EUROCARD/MASTERCARD. Použiť môžete
uvedené karty vydané akoukoľvek bankovou inštitúciou.
1.5. ÚČTOVANIE EXPEDIČNÝCH POPLATKOV:
3.50€ pri objednávkach v rámci SR
zaslaných Slovenskou poštou formou cenného listu
8,00€ pri objednávkach v rámci SR zaslaných kuriérom
Zaslanie cenného listu do zahraničia je spoplatnené podľa
aktuálneho cenníka Slovenskej pošty, platného v okamihu odosielania zásielky
pre konkrétnu krajinu.
2. VRÁTENIE TOVARU
Všetok tovar zakúpený v internetovom
obchode www.drhorak.sk môžete bez udania dôvodu vrátiť do 7 pracovných dní od
prevzatia tovaru s výnimkou vstupeniek na podujatia, ktoré nie je možné vrátiť
pokiaľ nebolo podujatie zrušené alebo preložené a bolo organizátorom
povolené storno a vrátenie peňazí.
Dr. Horák je v prípade
vstupeniek len sprostredkovateľom predaja a nenesie/nemôže niesť právnu
zodpovednosť organizátora podujatia, ktorý jediný má právo na povolenie storna
a vrátenia peňazí v prípade neuskutočnenia prípadne preloženia
koncertu, ďakujeme za pochopenie.
Odstúpiť od zmluvy je nutné preukázateľným spôsobom
(písomne, e-mailom). Toto právo Vám vyplýva z § 12 Zákona o ochrane
spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z.z.). Neskoršie
odstúpenie od zmluvy už nie je možné. Tovar je nutné zaslať na adresu Dr. Horák
spol. s r.o., Medená 19, 811 02 Bratislava. Prípadne doručiť osobne do našej
predajne v Bratislave. Odporúčame tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou.
Tovar nám prosím, neposielajte dobierkou. Do balíka priložte kópiu daňového
dokladu, ktorý sme vám poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa. V
prípade, že bol tovar už zaplatený, peniaze vám vrátime najneskôr do 10
pracovných dní po obdržaní vrátenej zásielky na účet, z ktorého ste zaplatili,
prípadne inou formou podľa vzájomnej dohody.
Od zmluvy nie je možné odstúpiť v nasledovných prípadoch:
- tovar je mechanicky poškodený
- audiovizuálne nosiče, audionosiče, videonosiče nie sú v
pôvodnom balení (tovar bol rozbalený)
- tovar bol objednaný špeciálne na objednávku (špeciálne
tituly zo zahraničia)
- ak to povaha výrobku neumožňuje (download)
- vstupenky
na podujatia nie je možné vrátiť, pokiaľ nebolo podujatie zrušené, alebo
preložené a nebolo organizátorom povolené storno a vrátenie peňazí.
3. REKLAMAČNÝ PORIADOK
3.1. V prípade, ak zakúpený tovar
obsahuje vady, je majiteľ zakúpeného tovaru povinný bez zbytočného odkladu po
jeho obdržaní a zistení tejto vady u spoločnosti Dr. Horák spol. s r.o.
reklamovať a to formou písomnej reklamácie na adresu Dr. Horák spol s r.o. ,
Medená 19, 811 02 Bratislava
3.2. V prípade reklamácie (výrobná vada, nekompletný tovar) bude
reklamácia vybavená ihneď po doručení náhradného tovaru dodávateľom zaslaním
nového tovaru na adresu reklamujúceho, bez ďalších náhrad. V prípade, že z
dôvodu vypredania daného tovaru nebude možné zaslať objednaný tovar do termínu,
bude reklamujúcemu oznámený náhradný termín dodania alebo v plnej výške
kompenzovaná hodnota reklamovaného tovaru, bez poštovných nákladov.
Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Bratislavský
kraj Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 02/ 58272 172-3; 02/58272 104
fax č.: 02/ 58272 170
ba@soi.sk
Telefón :
02/5443 5667 | Email : horak@drhorak.sk
© 2019 Dr. Horák objednavky@drhorak.sk